Klacht: unpdates van oudere producten en de support

op 12 oktober 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Snow Leopard ge updated naar El Capitan ongeveer een jaar geleden (okt 2015). Dan zijn er problemen, ik ben tot nu toe goed en kosteloos geholpen, ik heb vandaag gebeld 12-10-2016 voor support, want mail geeft archivering problemen en ook om documenten toe te voegen wanneer je de icons gebruikt. Je gebruikt niet iedere dag al de opties, dat doet niemand. De meneer die ik vandaag aan de telefoon had wilde alleen maar helpen als ik een contract afsloot, want voor niks gaat de zon op. Dit was voor de eerste keer dat ik werd gevraagd te betalen. Er moet een andere service mogelijk zijn, dit is niet fijn en wie gaat er nu veel tijd spanderen om te zoeken op internet. Er zijn zo veel mensen die geen IT’ers zijn en moet dan altijd maar de kassa rinkelen, dat moet anders kunnen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het zelf op kan lossen door het eenvoudig te kunnen vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lara11pouty