Klacht: Allergie informatie

op 04 december 2019 over Unox in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Het gaat meer om een vraag dan een klacht. Ik heb een vrij weinig voorkomende allergie, maar op basis van mijn reactie op de erwten soep, pittigge erwten soep, groente soep enof pittigge rookworst. Nu na 3x een van deze producten te hebben gegeten heb ik een heftige reactie gehad, lijkend op allergie. Op de verpakingen heb ik echter niets kunnen vinder waar ik officieel allergisch voor ben. Mogelijk zitten er sporen van in en dat zou ik graag weten, want dan blijf ik er voortaan vanaf ookal ben ik verliefd op jullie pitigge rookworst. Ik ben allergisch voor citrus. Ik ben niet allergisch voor citroenzuur, tenzij gewonnen uit vers citrusfruit, maar dat is meestal niet t geval (ik ben ook chemicus vanuit mijn beroep). Ik ben allergisch voor de eterische olie limonene, dus overal waar citroensapconcentraat, citroenrasp, maar ook citroengras in word gebruikt reageer ik extreem allergisch (vergelijkbaar met noten allergie). Ik weet dat op de verpakking van jullie tomatengroentesoep bijvoorbeeld citroensapconcentraat staat vermeld, maar op geen van de producten die ik at, is dat aangegeven. Ik ben nog op onderzoek uit of t dus mogelijk is dat het er toch in zit. Is dat migelijk, of zal ik verder moeten zoeken? Ik hoor graag can jullie.

Als ik zeker weet of het er in zit, of niet. Ik hoor graag of ik er in t vervolg vanaf moet blijven, of dat t toch iets anders moet zijn geweest.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unox

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unox nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Little MvdZ