Klacht: Weg

op 02 april 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb wat besteld maar bij mijn orders staat niks meer en vandaag stond nog bij product niet verzonden terwij ik die donderdag al heb besteld het gaat over ralp lauren trui die 58 euro koste met kosten r bij n al

Gewenste Oplossing:

Me geld terug of me product

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 03 april 2019 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Amber,

Bedankt voor je berichtje. We hadden gisteravond last van een korte storing waardoor je jouw orders niet meer kon zien. Dit betekent uiteraard niet dat jouw order niet meer bestaat! Als het goed is kan je deze nu gewoon weer zien tussen jouw orders :) Hopelijk ontvang je het snel!
Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Amber_weekers