Klacht: Verzendkosten

op 05 maart 2018 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Mijn verzendadres is Nederlands omdat mijn moeder daar woont en als ik iets koop op UW dan verzend ik het naar mijn moeder want zij is vaker thuis. Ikzelf woon in het buitenland en dat staat ook aangegeven bij mijn instellingen, alles wat ik dus verkoop wordt uit het buitenland verzonden.
nu heb ik iets verkocht en moet het naar het buitenland verzonden worden maar daarvoor moet UW dan extra verzendkosten vragen aan de koper. Nu heb ik iets verkocht voor 20€. €2 daarvan is al voor UW en dan nog eens € 15 verzendkosten naar het buitenland toe. Hoeveel hou ik over? €3. Ik heb al gevraagd om dit opgelost te zien, maar ze beantwoorden mijn mails nu al een week niet meer en voorheen kreeg ik altijd binnen een dag tijd antwoord.

Als ik de extra verzendkosten vergoed krijg van UW aangezien het ook hun verantwoordelijkheid is om die extra verzendkosten te vragen van de koper.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 10 januari 2019 om 16:06 geantwoord

Hi Yvonk,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat we jou destijds hierbij hebben geholpen op de klantenservice. Helaas was het toen erg druk, waardoor wij er lang over gedaan hebben om jouw berichtje te beantwoorden, sorry hiervoor! We hebben je wel een vergoeding aan kunnen bieden gelukkig.
Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!
Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonk