Klacht: Veranderen van mijn prijzen

op 14 februari 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Hoe is het mogelijk dat een koper van mijn artikel €9,09 moet betalen en ik maar €2,88 uitbetaald krijg waar van ik ook nog verzendkosten (3 postzegels) moet aftrekken ? Volgens mij klopt er dan iets niet. Ik had jullie hier al eerder over gemaild want het artikel had ik voor €7 incl te koop staan, dan krijg ik een melding dat het artikel verkocht is en zie ik dat de prijs ineens door jullie veranderd is in €3,20. Ik vroeg hier uitleg over en kreeg een hier een standaard antwoord op over jullie nieuwe werkwijze.
Dit riekt voor mij naar oplichting zowel naar mij toe als naar de koper!

Ik ben tevreden als ik het bedrag krijg waarvoor ik mijn artikel te koop heb gezet en de koper een eerlijke prijs moet betalen.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Wardrobe

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 14 februari 2019 om 14:23 geantwoord

Beste Vikaroze,

Bedankt voor je berichtje. Het klopt dat je prijzen naar beneden zijn gegaan. We hebben namelijk het verkopen via United Wardrobe gemakkelijker gemaakt! Vanaf nu hoef je als verkoper geen verzendkosten meer door te berekenen in je verkoopprijs. Je kunt je items dus exclusief verzendkosten aanbieden en gratis opsturen naar de koper. Dit betekent dat ons systeem heeft geschat hoeveel verzendkosten jij hebt doorberekend in je verkoopprijs, en dit van de prijs heeft afgehaald. Daarom zijn je prijzen lager! Dit is gegaan op categorie.

De koper heeft extra betaald voor de postzegels. Deze kosten krijg jij bij de uitbetaling ook uitbetaald. Deze schiet je dus eerst zelf voor, waarna je ze later terug krijgt. Deze kosten verlies je dus niet!

Als ons systeem de pakkettypes van jouw producten verkeerd geschat heeft, raad ik je aan deze even te checken. Je kunt dit zelf allemaal aanpassen!

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe