Klacht: slechte afhandeling, laat verkopers oplichten

op 19 februari 2018 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Beste dames en heren,

Begin januari wat besteld via united. De verkoper heeft het verstuurd. Echt verkeerd ingelicht over de afhandeling. Het pakketje is door dhl weer terug gestuurd. Het pakketje is nu blijkbaar verdwenen. Echter heeft DHL aangegeven dat het pakketje gewoon weer bij de verzender is. Echter kun je bij dhl als ontvanger niks. Kan alleen de verzender een onderzoek laten starten. United Wardrobe doet niks die vindt het allemaal wel best. Maar ik kan fluiten naar mijn centen. Ik wacht al 4 weken elke keer zegt united dat ze het gaan oplossen. Echter doen ze helemaal niks. Het is echt een flut site!

Wanneer ik mijn geld per direct terug krijg!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 10 januari 2019 om 16:12 geantwoord

Hi Jasmijn,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat we jou destijds ook op de klantenservice geholpen hebben. Ik ga er vanuit dat we het voor jou opgelost hebben en dat je niet betaald hebt voor een pakketje wat jij niet gekregen hebt. Mocht dat anders liggen, hoor ik het graag!

Fijne dag!
Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door jasmijn k