Klacht: Pakket niet ontvangen

op 23 mei 2020 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb voor het eerst bij United Wardrobe besteld, en op 15 mei is mijn pakket verzonden, ik kreeg ook een aparte code van postnl v d verkoper en daar kreeg ik zondag te lezen dat het maandag zou komen die maandag checkte ik het weer maar toen zei die dat het wegens drukte binnen 3 dagen zou worden bezorgd, en zo blijft dat tot nu 23 mei volgens mij is het kwijt of….. ik heb United Wardrobe berichten gestuurd maar geen antwoord, Postnl gestuurd maar de afzender moet dat regelen die heb ik ook al gebericht maar alleen United Wardrobe reageerd niet.. Het is 75 euro ik vind dat veel geld

Ik ben tevreden als ze mij terug berichten en het kunnen oplossen dat ik mijn pakket krijg of mijn geld terug!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 26 mei 2020 om 10:35 geantwoord

Beste Suleika,

Bedankt voor je bericht. Dat is erg vervelend om te horen :( Ik zie dat dit hetzelfde berichtprobleem is. Wij helpen je graag verder via de support waar er inmiddels contact is!

Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoop dat je volgende order vlekkeloos verloopt!

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe