Klacht: Pakket niet ontvangen

op 23 mei 2020 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor het eerst bij United Wardrobe besteld, en op 15 mei is mijn pakket verzonden, ik kreeg ook een aparte code van postnl v d verkoper en daar kreeg ik zondag te lezen dat het maandag zou komen die maandag checkte ik het weer maar toen zei die dat het wegens drukte binnen 3 dagen zou worden bezorgd, en zo blijft dat tot nu 23 mei volgens mij is het kwijt of….. ik heb United Wardrobe berichten gestuurd maar geen antwoord, Postnl gestuurd maar de afzender moet dat regelen die heb ik ook al gebericht maar alleen United Wardrobe reageerd niet.. Het is 75 euro ik vind dat veel geld

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze mij terug berichten en het kunnen oplossen dat ik mijn pakket krijg of mijn geld terug!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 26 mei 2020 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Suleika,

Bedankt voor je bericht. Allereerst excuus voor onze late reactie en vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat mijn collega met de order bezig is. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid over de situatie.

Bij deze zal ik je klacht hier afronden zodat wij je via de support verder helpen. Mocht er wat onduidelijk zijn, kun je altijd reageren!

Ik hoop dat je volgende order vlekkeloos verloopt.

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Suleika40