Klacht: Opgelicht

op 23 mei 2018 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik had een maand geleden een Gucci riem gekocht. Voor iets rond de 200€. Dit bleek een echte te zijn maar ik kom er nu achter dat dit een 1:1 versie is. Ik heb gezien dat de verkoper zijnhaar account verwijderd heeft. Ik zou graag mijn geld terugkrijgen. United wardrobe staat voor veilige aankopen. Blijkbaar niet dus!

Ik zou graag mijn geld terug krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 10 januari 2019 om 15:45 geantwoord

Hi Lisa,

Bedankt voor je berichtje en wat ontzettend vervelend dat jij denkt een replica item te hebben gekocht.

Als je een aankoop doet op United Wardrobe heb je altijd een 14 dagen retour termijn, in deze dagen heeft de koper de tijd om het item te controleren op bijvoorbeeld echtheid. Dit is hetzelfde als bij elke andere webwinkel. Na deze 14 dagen of als je de aankoopt ‘voltooid’ doe je afstand van dit recht, dit wordt aangegeven wanneer je de item als ‘ontvangen en voltooien’ markeert.

Na de ontvangst van jouw item had je voor deze direct een retourverzoek kunnen indienen, deze wijkt immers af van de advertentie waarin gemeld is dat het om een authentiek item zou gaan. Wij kunnen een retourverzoek niet met terug werkende kracht in gang zetten. Sorry voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Lisacappa