Klacht: Kwijtgeraakte order

op 01 maart 2018 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Nou 3 weken geleden ongeveer heb ik perongelijk 2 orders verwisseld. I know totaal mijn eigen probleem. Enfine ik dus met een oplossing gekomen naar beiden meiden verzendkosten overgemaakt zodat zij het naar het juiste adres konden versturen. Oke daar gingen ze mee akkoord ten eerste duurde het superlang voordat zij het verstuurde. Nou na een paar dagen zeuren was het gelukt. Na een week hadden ze nog niets binnen allebei. Tja het moest wel binnenkomen volgens ze. Niet gebeurt dus nu 3 weken later heb ik nog steeds geen geld ontvangen en de meiden hebben aldus hen zelf geen pakketjes ontvangen. Ik ben dus 2x 6,50 en 2x 3,80 kwijt. Ik heb al aangegeven mijn geld terug te willen maar ze verschuiven het telkens naar een andere dag of ze verwijzen het naar dat het mijn eigen schuld is. Gebruik deze app niet!! Je raakt er alleen maar geld mee kwijt.

Als ik mijn geld terug heb

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 10 januari 2019 om 16:09 geantwoord

Hi Quinty,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat we destijds lang in gesprek met jou zijn geweest over deze orders. Helaas zijn de pakketjes in het proces van heen en weer sturen kwijt geraakt. Hiervoor hebben we een split betaling doorgevoerd waardoor je de helft van het geld van beide pakketjes hebt ontvangen, daarnaast hebben we ook de verzendkosten voor je vergoed.
Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Quintyvb