Klacht: Klanten service reageert niet

op 05 juli 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Heb een paar jordans gekocht
Verkoper verstuurd ze maar komen weer terug bij de verkoper. In de app veranderd de status in ontvangen.

Ik klanten service gevraagd of ze het geld vast willen houden tot ik de schoenen ontvangen heb.
Geen reactie
Na 4 dagen nog steeds geen reactie en heeft de app de verkoper uit betaald en ik heb nog steeds geen jordans ontvangen.

Als ik of de schoenen in mijn bezit heb of het betaalde geld bedrag terug heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Wardrobe

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over United Wardrobe nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 24 oktober 2019 om 14:10 geantwoord

Beste Snkrjunk,

Bedankt voor je bericht. Ten eerste excuses voor onze late reactie. Helaas waren wij niet actief op dit platform.

Vervelend om te horen dat je zo lang op reactie van onze klantenservice hebt moeten wachten. Onze excuses dat je hiervan de dupe was! Dit had niet mogen gebeuren, wij zijn hard bezig om te voorkomen dat dit nogmaals voorkomt.

Ik zie gelukkig dat je het inmiddels hebt kunnen oplossen met de verkoper en het product alsnog in goede staat ontvangen hebt!

Nogmaals excuses voor onze late reactie!

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Snkrjunk