Klacht: Klant nog niet ontvangen bevestigd

op 05 april 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Een klant heeft een rokje bij mij besteld, deze heb ik direct de volgende dag verzonden. Omdat mijn eigen adres niet goed ingevuld was heb ik de verzendkosten zelf moeten betalen. De klant zou het rokje allang binnen moeten hebben maar zij heeft nog niet op ontvangen geklikt.

Toen ik mijn verzendkosten zelf moest betalen stond erbij dat ik dit terug kon krijgen en ik wacht dus nog steeds op de uitbelating van het rokje.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 09 april 2019 om 13:26 geantwoord

Beste Ichelle,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat je het item zonder Track Trace code verzonden had, wij kunnen dan niet checken of het aangekomen is! Wij gaan de order over 3 dagen voor jou voltooien als we geen bericht gekregen hebben van de koper dat het niet ontvangen zou zijn, je krijgt dan de orderprijs uitbetaald en de verzendkosten.
Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!

Vriendelijke groet,