Klacht: Gloednieuw product opgestuurd, helemaal kapot product teruggekregen

op 25 juni 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb een gloednieuw product verkocht, goed verpakt en opgestuurd. Dit pakket is in goede staat aangekomen, en opeens krijg ik een retourverzoek omdat het kapot zou zijn. Dit moet dan wel zijn gebeurd in het huis van de koper, die zelf ook zegt dat de verpakking niet beschadigd was bij aankomst. Ik heb UW hierover geprobeerd te benaderen, met als oplossing de kosten te delen aangezien ik het product in goede staat heb verzonden. Mijn berichten worden nu al meerdere dagen genegeerd en nu krijg ik de melding dat ze het retourverzoek hebben goedgekeurd. Ik ben dus zowel mijn product als de verzendkosten kwijt, terwijl ik niks verkeerd heb gedaan! Voor hetzelfde geld heeft de koper het product kapotgemaakt omdat het niet helemaal haar smaak was, en de producten alleen mogen worden teruggestuurd als deze defect zijn.

Ik heb al meer dan 100 producten verkocht via UW en mijn klanten waren altijd tevreden. Ik vind het daarom ronduit schandalig dat ik nu zo behandeld word. Je kunt toch op z’n minst even een toelichting geven zeg.

Ik wil graag dat UW zijn excuses aanbiedt voor het gebrek aan communicatie en mij een vergoeding geeft voor zelf het product als de verzendkosten.

Alle klachten die gemeld zijn door CelineFelicia