Klacht: Gloednieuw product opgestuurd, helemaal kapot product teruggekregen

op 25 juni 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb een gloednieuw product verkocht, goed verpakt en opgestuurd. Dit pakket is in goede staat aangekomen, en opeens krijg ik een retourverzoek omdat het kapot zou zijn. Dit moet dan wel zijn gebeurd in het huis van de koper, die zelf ook zegt dat de verpakking niet beschadigd was bij aankomst. Ik heb UW hierover geprobeerd te benaderen, met als oplossing de kosten te delen aangezien ik het product in goede staat heb verzonden. Mijn berichten worden nu al meerdere dagen genegeerd en nu krijg ik de melding dat ze het retourverzoek hebben goedgekeurd. Ik ben dus zowel mijn product als de verzendkosten kwijt, terwijl ik niks verkeerd heb gedaan! Voor hetzelfde geld heeft de koper het product kapotgemaakt omdat het niet helemaal haar smaak was, en de producten alleen mogen worden teruggestuurd als deze defect zijn.

Ik heb al meer dan 100 producten verkocht via UW en mijn klanten waren altijd tevreden. Ik vind het daarom ronduit schandalig dat ik nu zo behandeld word. Je kunt toch op z’n minst even een toelichting geven zeg.

Ik wil graag dat UW zijn excuses aanbiedt voor het gebrek aan communicatie en mij een vergoeding geeft voor zelf het product als de verzendkosten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 08 januari 2020 om 15:54 geantwoord

Beste Celine,

Bedankt voor je bericht. Ten eerste excuses voor onze late reactie. Helaas waren wij niet actief op dit platform.

Het spijt mij om te horen dat je een verkocht product in andere staat retour hebt gekregen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! De verzending van een pakketje is de verantwoordelijkheid van de verkoper. Het is voor ons lastig te controleren wanneer de beschadigingen zijn ontstaan, dit kan tijdens, voor of na de zending zijn gebeurt. In dat geval geven wij de koper het voordeel van de twijfel.

Ik zie gelukkig dat je contact met onze support hebt gehad en dat je voor deze vervelende situatie een vergoeding hebt ontvangen.

Nogmaals excuses voor het ongemak en onze late reactie. Ik wens je alsnog veel plezier op United Wardrobe!

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door CelineFelicia