Klacht: Geld terug

op 02 april 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een product gekocht dat blijkbaar al verkocht is, de verkoper kan het dus niet opsturen maar ik heb wel al betaald. Probeer al een week contact
Te krijgen met united wardrobe maar krijg geen enkele reactie. Ik wil graag mijn geld terug

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg en er op zn minst contact met mij word opgenomengereageerd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 03 april 2019 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Broeders,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat je ons op zondag een berichtje gestuurd hebt! Door de drukte op de klantenservice, hebben wij dit afgelopen dinsdag pas kunnen beantwoorden, sorry voor het wachten. De order is inmiddels geannuleerd en we hebben jou vandaag het geld terug betaald. Je zult het binnen 3 dagen terug op jouw rekening hebben! Sorry voor het ongemak.
Hopelijk gaat je volgende aankoop weer vlekkeloos.
Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Broeders1993