Klacht: Geen reacties op mail

op 05 april 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Begin februari is mijn verzonden pakket kwijt geraakt, ik heb via de mail contact opgenomen met UW. Alleen heb ik hier notoir reactie opgekomen. Gelukkig is het pakket toch bij mijn koper aangekomen en dat heeft zij ook doorgegeven. Na een aantal dagen nog niet uitbetaald te zijn, heb ik UW weer gemaild met de vraag wanneer ik de uitbetaling kon verwachten. Vandaag de dag heb ik wederom een mail gestuurd met dezelfde vraag. Ik hoop dat ik via deze weg wel goed geholpen kan worden! Alvast bedankt!

Als het door mij nog te ontvangen bedrag overgemaakt wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 09 april 2019 om 13:24 geantwoord

Beste Kelly,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat wij jouw eerste berichtje op 17 maart beantwoord hebben, we vroegen toen om meer informatie zodat we een onderzoek konden opstarten bij UPS, helaas hebben we hier nooit reactie op gehad vanuit jou. Fijn dat het pakketje alsnog aangekomen is! Mijn collega heeft de betaling afgelopen vrijdag vrijgegeven, deze stond nog vast omdat het de bedoeling was dat wij een onderzoek zouden opstarten! Je zult het geld waarschijnlijk inmiddels al ontvangen hebben.

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Kellyspaans