Klacht: Geen product gekregen en toch geld kwijt

op 07 maart 2018 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 23 januari een horloge gekocht via United Wardrobe.
De verkoopster had deze verzonden, maar kwam nooit aan bij mij..
Ik heb een maand later mail gehad van UW (bijlage) of ik de horloge ondertussen al had ontvangen. Als dit niet het geval was, moest ik terug sturen, dit heb ik ook gedaan!

Nu kijk ik op mijn account en zie ik dat de verkoopster toch is uitbetaald geweest op 7 maart.

In de mail stond dat de betaling niet ongedaan kon gemaakt worden, indien ik niet terug stuurde. Ik voel mij opgelicht omdat ik wel een mailtje heb terug gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn 30 euro terug hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van United Wardrobe

10 maanden geleden - Hi Chloë,Bedankt voor je berichtje. Wat een vervelende situatie! Heb je na die tijd nog contact gehad met onze klantenservice? Heb je voor mij het ordernummer (ORD_)? Wellicht kan ik er dan nog even naar kijken.Ik hoor het graag!Vriendelijke groet, Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Chloë vd