Klacht: Geen contact?

op 05 april 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Sinds 5 dagen heb ik een account bij united wardrobe. Ik heb schoenen gezien en het geld overgemaakt; 108 euro incl. Verzend. Nu hoor ik niks van diegene van wie ik het gekocht heb want ik kan diegene ook geen mail sturen omdat ik of verwijderd, geblokkeerd of inactief gemaakt ben, maar ik ben mijn geld wel kwijt? Heb united wardrobe een mail gedaan maar daar hoor ik ook niks van.. is hier een oplossing voor?

Graag hoor ik van jullie

Als ik mijn geld terug krijg of alsnog de schoenen kan krijgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 09 april 2019 om 13:20 geantwoord

Beste Rosan,

Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat mijn collega jou vrijdag beantwoord heeft, jouw email adres was nog niet geactiveerd, waardoor je jouw account nog niet volledig kon gebruiken. Het is momenteel iets drukker op de klantenservice waardoor we iets langer dan 24 uur erover doen om jouw berichtje te beantwoorden. Sorry hiervoor!

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Rosan verhoef