Klacht: geblokkeerd nadat ik iets had besteld

op 07 april 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik en mijn zusje delen een account, ze is vokgende week jarig en ik wou een leuke broek voor haar bestellen. Dus ik heb een nieuwe account gemaakt (zodat zij dit niet kon zien) maar, toen ik het product had gekocht en ik de verkoper een bericht wou sturen, zag ik dat ik was geblokkeerd door united wardrobe . dit begrijp ik niet want ik had er echt geen slechte bedoeling mee. ik vraag me nu ook af wat er met me order gebeurd, want ik had net die broek besteld. ze reageren ook niet op me berichten.

Gewenste Oplossing:

als ik in iedergeval te weten krijg of ik me order wel binnen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van United Wardrobe

1 maand geleden - Beste xxvelxx,Bedankt voor je berichtje. Ik zie dat niet dat jouw account wat op dit email adres staat nu geblokkeerd is. Had jij wellicht jouw email nog niet geactiveerd?Ik hoor het graag!Vriendelijke groet, Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door xxvelxx