Klacht: Geblokkeerd

op 30 maart 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Van de een op het andere uur is mijn account geblokkeerd. Hiervoor heb ik geen mail gekregen dus ik ga er zelf maar vanuit dat ik geblokkeerd ben? Ik heb United wardrobe al meerdere keren gemaild maar geen antwoord. Ik baal hier ontzettend van want op mijn account is echt wel te zien dat ik erg actief ben op united wardrobe! Gemiddelde van 29 positieve reeuws heb en 5 sterren!

Ik hoop dat mijn account gedeblokkeerd word omdat ik echt erg actief ben op united wardrobe. En vooral zodat ik mijn koopverkoop netjes af kan handelen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 03 april 2019 om 13:47 geantwoord

Beste Rybi,

Bedankt voor je berichtje. We hebben contact met jouw gehad via onze klantenservice. We hebben jou kunnen vertellen waarom we helaas jouw account hadden moeten blokkeren. Jouw account is inmiddels gedeblokkeerd, gelukkig! Welkom terug op ons platform :)
Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Rybi