Klacht: Dure schoenen mogen niet retour

op 09 april 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb via United Wardrobe sneakers gekocht voor €350,00. De schoenen vallen kleiner dan normaal en bij het passen bleek dat ze te klein waren. Ik ging ervan uit dat je zulke dure schoenen retour kan zenden als ze niet passen. Hoe kan je weten hoe een schoen valt? Echt ongelooflijk dat zij niet reageren op mijn klacht.

Ik wil de schoenen retour zenden en mijn geld terug!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 14 april 2019 om 16:13 geantwoord

Beste Lianne,

Bedankt voor je berichtje. Je bent hierover nog in contact met mijn collega. In onze voorwaarden staat dat je een item niet retour mag sturen wanneer het niet past. Enkel wanneer er iets mis is zoals beschadigingen, een nep item of een verkeerde maat in de advertentie. Je bent hier mee akkoord gegaan toen jij jouw schoenen afrekende. We kunnen helaas niet van deze regels afwijken en een uitzondering maken. Wanneer jij de schoenen echt niet wilt houden, raden we je in zo'n geval aan om deze weer door te verkopen.

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe