Klacht: afschrijving maar niets besteld en geen order

op 03 april 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo,
er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening op 1 april van € 22.89 terwijl ik geen order in mijn historie heb en bij mijn weten heb ik de betaling ook niet afgerond. Daarnaast begrijp ik het bedrag ook niet.
Willen jullie dit zo snel mogelijk terug storten naar mijn rekening?
bedankt!!
groetjes
Yannah Palma

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 09 april 2019 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yannah,

Bedankt voor je berichtje. Dat is niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega jou gister beantwoord heeft dat we jou het geld gewoon terug gaan storten. De verkoper had het item precies verwijderd op het moment dat jij het kocht, dan gaat het fout in ons systeem. Ik raad je aan in zulke gevallen altijd direct contact op te nemen met onze klantenservice, we kunnen je dan veel eerder helpen dan wanneer jij alleen hier een berichtje achterlaat!

Als er nog vragen zijn, hoor ik die graag.

Fijne dag!

Vriendelijke groet,
Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door yannahpalma