Klacht: Adidas sportbroek

op 25 mei 2018 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb een adidas joggingbroek besteld bij de verkoper ‘iris’. ze had er een plaatje bij gezet van de broek op zalando, en aangegeven dat het dezelfde is. Ik heb er daar met haar over gepraat en ze leek het te begrijpen. toen ik de broek wou gaan retouren heb ik er bij gezet dat ik hem niet mooi vind. Misschien was dat niet de juiste beschrijving omdat het meisje zo lief was in de chat wou ik haar geen slechte naam op UW geven omdat ze een andere broek had opgestuurd. Ik ben nog jong en moet daarom ook gewoon zelf hard werken voor mijn geld, en vind 40euro best wel veel.

Ik zou graag mijn 40 euro terugwillen.Omdat ik vind dat ik daar wel recht op heb als zij de verkeerde broek als aangegeven op de foto heeft gestuurd.

https:www.klacht.nlklacht-melden?cmpUnited%20Wardrobe2

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Wardrobe over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van United Wardrobe

9 maanden geleden - Hi Jamila,Bedankt voor je berichtje. Dat is onhandig! Ik raad je aan voor dit soort kwesties altijd gelijk contact op te nemen met onze klantenservice (support@unitedwardrobe.com). Zoals je ziet, waren we nog niet actief op klacht.nl en hebben wij dit bericht dus helemaal niet gezien! Is deze order destijds voor jou opgelost?Ik hoor het graag!Vriendelijke groet, Kim - United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Jamilavdlinden