Klacht: Account zonder reden geblokkeerd

op 04 december 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik kocht een stone island supreme hoodie. Vervolgens kom ik erachter dat deze nep is. Makkelijk te achterhalen met de scan. Het product is bijna niet te onderscheiden van een echte, professionele 1:1 dus. Ik heb de koper ermee geconfronteerd dat het nep is. In eerste instantie sprak hij me hierin tegen. Naar onderzoek van uw duidt dat ik toch gelijk heb over de trui en hij namaak blijkt te zijn. Het retourverzoek is toch geaccepteerd door uw. Even later wil ik de app openen, account geblokkeerd. Hiervoor moet ik contact opnemen met de e-mail service. Dit loopt niet al te vlot : (via mail aangegeven dat de trui fake is en hier langzaam in werd gehandeld. Aangezien ik over 3 dagen, voor 11 dagen op vakantie ga wil ik dit zsm afhandelen. Er is naar mijn mening geen enkele reden om mijn account te blokkeren. Uit reviews blijkt dat ik een eerlijke en oprechte verkoper ben. Een ding is mij ontglipt, trui van lacoste opgestuurd waar uiteindelijk gebreken in zaten. Dit is mij persoonlijk helemaal ontgaan en niet wetende, aangezien ie al een aantal jaren in de kast lag. Ik heb dus enorm veel geld betaald voor een neppe hoodie. Dan net nu wordt mijn account geblokkeerd.

Ik hoop dat mijn account snel weer kan worden geactiveerd en de hoodie nog voor mijn vakantie kan retourneren. Zodat de (oneerlijke) verkoper zijn geld niet zal krijgen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Wardrobe

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over United Wardrobe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rowan van der Linde