Klacht: Account geblokkeerd

op 22 november 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Account geblokkeerd omdat ik de naam Marktplaats genoemd heb.
Kort hiervoor heb ik een leren jas verkocht.
Nu kan ik geen contact meer houden met koper.
En vraag mij af of ik straks nog wel het bedrag van €31,50 ga ontvangen!!
Ik heb nu totaal geen inzicht meer op items ik gekocht en verkocht heb!
Dit zou toch niet mogen lijkt mij??
Ook is de klantenservice niet bereikbaar voor mij!!

Zodra ik het bedrag van €31,50 ontvangen heb.
UW is nu wel een klant kwijt...ronduit belachelijk dit!

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 19 december 2019 om 14:45 geantwoord

Beste Jess,

Bedankt voor je bericht. Ten eerste excuses voor onze late reactie. Helaas waren wij niet actief op dit platform.

De reden dat wij je account helaas moesten blokkeren, was omdat we jou inmiddels 7 waarschuwingschats hebben gestuurd en een mail waarin stond dat het de laatste waarschuwing zal zijn betreft het delen van privé gegevens. Helaas heb je deze waarschuwingen genegeerd en heb je nog steeds geprobeerd een verkoopkoop buiten UW om te laten verlopen.

Natuurlijk willen wij jou ook niet weg hebben van ons platform, dat is zeker ook niet onze bedoeling betreft de waarschuwingen. De waarschuwingen worden uitgedeeld zodra er privé gegevens worden gedeeld op ons platform, maar ook bij het vragen naar privé gegevens. Omdat er veel mensen worden opgelicht op bijvoorbeeld Instagram, Snapchat of Marktplaats hebben wij besloten om dit niet meer toe te laten op ons platform en hierin moeten wij een lijn trekken. Dit omdat wij alle gebruikers een veilig platform willen bieden!

Ik zie dat de blokkade inmiddels is opgeheven en dat je weer gebruik kunt maken van ons platform. Tot snel op United Wardrobe!

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door JessvR