Klacht: Chinese rommel verkopen ze bij United Trade in Winterwijk. AFBLIJVEN!

op 04 juni 2013 over United Trade Winterwijk in de categorie Groothandels

Koop je een nieuwe minicrosser bij ze, ding had nog nooit gelopen en loopt ook voor geen meter fatsoenlijk. Al de 2e nieuwe trekstarter op gezet. Na een paar minuutjes rijden slaat het ding alweer af. Zelfs de vlotter hapert. Als je ze belt houden ze gewoon vol dat als je hem terugbrengt je misschien nog maar de helft krijgt van het aankoopbedrag en garantie? Daar doen ze dus niet aan. Mooi wegblijven van zulke gasten, snel geld verdienen dat willen ze maar garantie en service is niet aanwezig. Bedankt hoor, dochter heeft haar zuurverdiende centen erin gestoken, echt klasse kerels!!!

Mijn aankoop terugbrengen en de volledige aankoopsom terug storten, maar dit zal toch wel niet gebeuren.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Trade Winterwijk

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar United Trade Winterwijk over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over United Trade Winterwijk nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door United Trade Winterwijk in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Trade Winterwijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van United Trade Winterwijk beoordeeld.

Heeft op 21 augustus 2013 om 14:39 geantwoord

Bericht van United Trade Winterwijk

6 jaren geleden - Beste Lezer, Dit verhaal is mij bekend ! Ik heb mevr duidelijk instructies gegeven hoe om te gaan met de dirtbike. Eenmaal thuis aangekomen heeft met mevr dit verkeerd doorgegeven aan meneer. het is namelijk zo dat de choke bij starten omhoog moet en als de bike loopt de choke naar beneden drukt. Gebeurt dit omgekeerd zal het motortje verzuipen en niet lekker lopen. Dit was het punt ! Dus we kunnen uren aan het koortje trekken en de bike zal moeilijk aangaan . daarbij is het een kunst hoe u dit aantrekt daardoor trekt u het koortje zo stuk ! Alles instructies qua onderhoud en starten zijn uitgelegd daar heeft mevr ook voor getekend. Deze instructies staan ook op onze website. Ik verkoop al 10 jaar dirtbike maar als klanten brutaal en een hoge toon aan de telefoon hebben is het lastig om te communiceren ! Oplossing die ik heb geboden is om de dirtbike na te kijken kosteloos dat is tevens mijn recht .Maar meneer wilde niet zo ver rijden. Klant wens was om geld terug te geven daarom heb ik aangeboden een deel terug te betalen maar meneer ging hier niet mee akkoord en schrijft een klacht wat eigelijk niet nodig was omdat ik altijd alles oplos ook al verlies ik er aan. Daarom ben ik ook van mening dat klant de instructies verkeerd heeft uitgevoerd en daardoor de bike niet naar behoren functioneerd.MVg United Trade Team,

Reactie van de melder van de klacht emjeeke68

6 jaren geleden - Geld terug storten, kom maar op dan zou ik zeggen want daar heb je niks over gezegd, en nogmaals het ding heeft misschien 1 kilometer gelopen en wat verkeerd gebruik? Hij staat nu dus al weken/maanden stil in de garage omdat wij het ding niet fatsoenlijk aan het lopen krijgen. En je moet het ervoor over hebben om je vervolgens blauwe handen/vingers te laten oplopen om het ding aan het starten te krijgen. En als hij eenmaal loopt dan rijdt mijn dochter misschien 1/2 rondjes en dan slaat het ding weer af en kun je weer aantrekken en zo gaat het dan de hele tijd, En jij denkt zeker dat wij gekke Henkie zijn om steeds weer eventjes 150 kilometer te rijden en dan alsnog worden afgescheept met niks en een dag vrij te nemen van mijn werk hiervoor. Zelfs een (motor)monteur hebben we er naar laten kijken, de cabarateur lekte al benzine, en die krijgt het ding ook niet fatsoenlijk aan het lopen. En wat betekent bij jullie garantie? Stort me maar de helft terug op mijn rekening, zoals je zelf aangeeft, want zoals hij nu erbij staat in de garage durf ik hem echt niet aan een ander te verkopen, met een haperend motorblokje.

United Trade Winterwijk

Heeft op 21 augustus 2013 om 16:17 geantwoord

Oplossing : was om kosteloos alles na te kijken en nogmaals alles uit te leggen.
Klant heeft de dirtbike verkeerd gebruikt en daardoor functioneerd de dirtbike niet naar behoren dit door de choke verkeerd te gebruiken.
Klant wilde niet de moeite nemen om langs te komen maar wilde het gehele bedrag terug.
Als de bike na weken terug word gebracht kapot,gebruikt en vies kan ik niet het gehele aankoopbedrag retour doen.
Als 2e wilde ik een deel van het geld terug te storten. Daar ging klant niet mee akkoord.
Mijn recht is om de bike kosteloos te repareren als dit nodig is en nogmaals uitleg te geven hoe het werkt.

Maar het was moeilijk communiceren aan de telefoon omdat meneer zeer opgewonden was!

Dit was mijn oplossing !

Alle klachten die gemeld zijn door emjeeke68