Klacht: Uitzicht op een bouwput.Waar zelfs op zondag werd gewerkt.Omdat ik foto,s maakte zijn ze gestopt.

op 12 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Weekendje weg in een leuk huisje in de duinen geboekt. WAt een bedrog als je om je heen in een bouwput zit. Ben je 45 jaar getrouwd neem je zoon ,schoondochter en kleinkind mee.Alleen spelen levens gevaarlijk.Zeker na de regenbui van 9 juni.Overal plassen de auto kon gelijk door de wasstraat.
Schandalig dat deze huisje verhuurd worden. Vertel bij Boeking hoe het park erbij ligt.Kunnen gasten zelf betalen of ze dat willen.Had minsters een ander huis aan gebonden moeten krijgen.Ja Kon wel in een outbollig huis waar het muf rook. Toen maar huisje nr. 22 op vakantie park Boomhiemke op Ameland.reser.nr. 00017202161. Mijn soon gaat ook een brief sturen en bij behoorende foto,s sturen. Ben seer benieuwd naar een reactie van Roompot. mevr.HARTGERINK

Een weekend in een huis je met een Gezellig uitzicht.Dat is toch niet te eel gevraagd.En ze keer excuses is ook op zijn plaats.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 13 juni 2017 om 12:33 geantwoord

Heeft op 03 juli 2017 om 12:07 geantwoord

100 euro is ons aangeboden.Mijn zoon is momenteel te druk,vandaar dat ik nu reageer op dit aanbod.Een weekend in een huisje met een leuk uitzicht is wel het minste wat jullie van Roompot ons mogen aanbieden.Dat is reclame voor jullie parken zo,'n aanbod.Wacht op jullie reactie. Mevrouw. Hartgerink

Bericht van Roompot

1 maand geleden - Geachte mevrouw Hartgerink, Bedankt voor uw schrijven. Hoewel wij het erg spijtig vinden dat het aanbod voor u niet gepast is, hebben wij op 14 juni jl. de klacht herzien en uw zoon nogmaals van een reactie voorzien. Wij zijn van mening dat de receptie van Boomhiemke adequaat heeft gehandeld op uw klacht. Er zijn twee andere accommodaties aangeboden, echter heeft u dit aanbod afgewezen. Daar wij begrip hebben voor uw teleurstelling, hebben wij uit coulance de korting aangeboden. De korting ter hoogte van €100,00 totaal is ons uiterste aanbod. Vertrouwend erop u middels dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Hartgerink