Klacht: Reactie m.b.t. afwijzing sollicitatie

Meneer abel op 04 september 2024 over Unique in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kijk vol ongeloof naar mijn telefoon de afgelopen 2 dagen. Eerst word er van mij allemaal dingen verwacht gedurende een telefoongesprek vervolgens ,voldoe ik overigens aan deze punten en word er met mij een afspraak gemaakt voor telefonisch contact. Krijg ik nu op de volgende ochtend zonder uitleg of wat dan ook een mailtje van FLORIS HAK met het volgende : Helaas zijn we niet langer opzoek naar kandidaten…

Ik vraag me dan af waar het aan ligt of wat heb ik gedaan dat het zo is gelopen . Kan niemand bereiken aan de telefoon ze nemen gewoon niet op.

In minder dan 24 uurstijdbestek hebt u of een kandidaat gevonden die beter past of je wilt mij gewoon niet aannemen voor een of andere reden voor de desbetreffende functie. Hoe dan ook ben ik een uitleg verschuldigd want, dit kan echt niet normaal zijn.

Dit vind ik echt respectloos naar mij toe. Ik vind dat ik oneerlijk behandeld word door het uitzendbureau Unique.

Gewenste Oplossing:

Dit doet er niet toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Unique
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unique

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unique nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer abel