Klacht: uitvallen van de tablet

op 13 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

tijdens het doen van de apps valt hij uit en moet ik opnieuw de tablet opstarten
Nu 5 x bij de mediamarkt geweest en opgestuurd, twee keer een nieuw moederbord erop gekregen en drie keer kunnen jullie geen problemen constateren. Met het gevolg we krijgen hem gewoon weer mee naar huis.
wij gaan er weer mee bezig en we zijn een week of twee verder en het probleem is er weer!!!!! We zijn hier nu wel zo zat van, de laatste drie keer is mij beloofd bij de mediamarkt dat hij de volgende keer gemaakt is en anders een oplossing komen of geld terug of nieuwe.
Dit kost ons handen vol geld alleen al aan benzine en parkeerkosten.
10 keer voor katse Kxx heen geweest. iedere keer weer word je blij gemaakt met uiteindelijk een dood vogeltje!
Wij hebben hier zo ongeveer alle apparaten van samsung hier staan die bij media markt in zwolle zijn gekocht maar ben er zo klaar mee!!!!!!

Dit moet nu echt opgelost worden.
Ik wil nu wel een keer een nieuwe tablet die mij door media markt al drie keer beloofd is.
wij willen wel tegemoet komen met een kleine bijdrage voor een nieuwe.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tab a