Klacht: Uitstel van betaaling van weege een zaak die bij de Ministirie Van Justitie in behandeling is dat met diefstal en vroude te maaken heeft dat over een bankrekkening nummer dat ook bij de tele2 bekkent is.

mohamed atmit op 08 september 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

De persooneel van de tele2 neemen niet sirjeus klantencervise zo wel over de teleefoon:020-7544444 als over de E-mail adres [email protected] klantencervice.nl.Ter wijl ik duidelijk geholpen moet worden.Nog maals ik heb een proobleem bij mijn bank dat te maaken heeft met diefstal en vroude met de bankrekening die bij de tele2 bekent staat.Ik heb daar aangifte bij de politie gepleegt.En mijn zaak wordt behandelt door de Ministirie Van Justitie.Wat ik uit proobeer uit te legen is tele2 heb gedult (Uitstel van betaaling).Tot dat de daaders worden agterhaalt door de Ministirie Van Justitie met een bij behoorende besluit.En dan kan ik in een keer of in korte ter mijnen met of zonder een bewintvoering betaalen.En dan luit en duidelijk de belangerijkste de zo genaamde georganizeerde misdaat waar tele2 niets van af weet.Waar je zo maar apreteur (computer toestelen) kunt steelen van part uit de midel eeuwen.Waar mee mogelijk wordt gmaakt via mijn modem die bij de tele2 leen.Al mij telefoon gesprekken en.mijn gegeven worden af gelijstert en gehekt.Ik weet het niet zeeker maar de daader kan ook mijn buur man uit het buiten nederland zijn.Met vriendelijke groeten al vast bedankt.

Dat ik uitstel van betaaling krijg en dat kan niet langer dan drie weeken duuren.En een modem uit deze tijd alstublieft.Een ongebruikte, en dat juulie gaan kijken of tele2 die signaalen gehekt kunnen worden waar mee mijn belangerijke gegeevens zo als vacetures dat via mijn E-mail adres niet op teid aan komen of in het geheel niet aan aan komen.Want ik heb mijn computer al tied bij mij.Of ik thuis ben of niet.En zo wel mijn voor duur als mijn balkon deur zijn vernieuwt met een slot uit het buiten land. Anders zijn wij nog niets op geschooten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mohamed atmit