Klacht: Uitshecken

op 03 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Na heel veel ge doe door foutjes van NS eindelijke kaartjes uitgeprint. Vorige week donderdag dagje weg. Op gestapt in Prinsenbeek. Inshecken ging goed. Maar Met terug komen wilde we uitshecken maar ging niet. gelukkig waren er enkele mensen op het station die vertelde dat het met zo’n uitgeprint trein kaart niet lukt om uit te shecken.We waren met 4personen geen van ons lukte het om uit te shecken. Gelukkig waren er op het station die ons geholpen hebben. Hoe kan dat wel inshecken in Prinsenbeek en niet uitshecken

Duidelijk uitleg

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 11:21 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A.Huijben