Klacht: uitschrijven account

op 10 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik probeer mijzelf uit te schrijven via miniinthebox, maar uitschrijven nieuwsbrief lukt al niet eens, en nergens is een mailadres te vinden waar je je account helemaal kunt opheffen. Slechte zaak! Kunnen jullie helpen om mijn account op te laten heffen?

geheel uitgeschreven zijn van Mini in the box / Light in the box, en alle andere bedrijven die daaraan gekoppeld zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 10 juli 2016 om 18:50 geantwoord

Geachte mevrouw Slot,

nav uw aanvraag op klacht.nl het volgende:

Wij zullen uw e-mail b.xxxx@upcmail.nl binnen 5 werkdagen uit onze database verwijderen.

Jonas

Het Light in The Box TEAM

Geachte mevrouw Slot,

nav uw aanvraag op klacht.nl het volgende:

Jonas
Het Light in The Box TEAM

Heeft op 20 juli 2016 om 18:57 geantwoord

Inmiddels zeker 10 dagen verder en ik krijg nog steeds spam-mails in mijn box van Miniinthebox. Het zou toch fijn zijn wanneer je je gegevens makkelijker uit de database bij ze kan krijgen, want dit is ronduit waardeloos. Zal me ook nooit meer aanmelden bij dit bedrijf!

Alle klachten die gemeld zijn door b.slot7@upcmail.nl