Klacht: uitschijving ov chipkaart

op 19 februari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb mijn ov chipkaart per 21-08-2017 doorgegeven voor beëindiging,
heb mijn kaart nummer 3528 0104 8056 9009 volgens opgestuurd naar klantenservice te Amersfoort. Einddate van de kaart 17-09-2020.
Per 29-08-2017 is de restitutie van € 34.50 over gemaakt.
Op 13-11-2017 werd er via Syncasso een mail gestuurd ( ik was op 16-10-2017 t/m 05-01-2018 op vakantie in Spanje) dat ik mijn opgezegde ov kaart moest betalen van € 50 en incasso kosten van € 40. Na verschillende mails en op aan dringen van mijn heb ik de € 90.00 overgemaakt .Ik was met vakantie voor mijn rust.

Ik ben tevreden als ik de € 90,00 terug heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

3 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door wbt