Mijn Klacht:
Beste Albert Heijn,
Een tijdje terug heb ik een treinkaartje gekocht bij AH waar ik alleen een bonnetje van kreeg met een code die ik op internet moest activeren. Op internet ging het heel moeizaam met activeren. Toen het eenmaal was gelukt (dacht ik), en ik alles had uitgeprint bleek ik enkel de voucher van de wrap en koffie te hebben, zo bleek op het station van vertrek. Ik kon dus niet met de trein mee en heb een nieuw treinkaartje op het station moeten kopen retour voor 32 euro.
Toen ik het later nog een keer probeerde was de code natuurlijk al in gebruik en kon ik hem niet meer gebruiken.
Zo werd het wel een heel duur dagje weg voor 19 euro een kaartje waar ik niets aan had en nog 32 euro voor een nieuw treinkaartje. Daarbij is dit veel te moeilijk voor mensen die dit niet vaak gebruiken en echt niet meer te doen!
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn geld terug krijg.


