Klacht: uitnodiging:bankgiroloterij/opendagenlimburg

op 10 oktober 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Op maandag 9 october lukte me niet op www.bankgiroloterij.nl/opendagenlimburg de kaarten te bestellen.Ik heb toen 09003001600 gebeld wat me ook nog geld kost, want het duurde een kwartier eer ik aan de beurt was. de telefoniste vroeg me van alles: mijn naam ,geboortedatum, mijn bankrekening en mijn e-mail adres zodat ze de kaartjes op mijn e-mail zou sturen.Ze beloofde dat de kaartjes over een paar minuutjes op mijn e-mail gestuurd zou worden.Ik heb gisteren tegen 11.00 uur s”morgens gebeld en nog niks ontvangen.

Tevreden ben ik niet, pas als ik die kaartjes krijg. Ik heb voor 4 personen besteld. ( 1 voor mijzelf en 3 introduces ). Mijn e-mail adres is: debijtjes@ddouwes.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pinda2017

Klacht: uitnodiging:bankgiroloterij/opendagenlimburg