Klacht: Uitloggen

op 14 december 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Goede middag,
aangezien je nergens je gegevens in je account kan veranderen, zal ik een nieuwe moeten aanmaken. Dat is opzich geen probleem is zo gedaan. maar ik heb jullie programma op mn pc staan, als ik die open kan ik me nergens afmelden/uitloggen om met een nieuw account te beginnen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 18 december 2017 om 13:48 geantwoord

Beste mevrouw,

U kunt uw e-mailadres wijzigen door u als nieuwe klant te registreren met het nieuwe e-mailadres.

Dit kunt u doen op onze website via het tabblad \"Mijn account\" en vervolgens door te klikken op \"inloggen\". Als u op deze pagina klikt op ‘’Registreer als nieuwe klant’’ opent u het registratieformulier.

Uw oude account blijft bestaan en kunt u raadplegen voor oude bestellingen. Het is niet mogelijk dit over te zetten. Onze excuses voor het ongemak.

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door -----------------------------