Klacht: Uitleg neusspray

op 07 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Elke keer als ik op het station in Amsterdam sloterdijk een neusspray haal wordt er altijd vriendelijk gevraagd of ik er vragen over heb. Prima, dit moet het personeel waarschijnlijk vragen. Waarom is het dan elke keer ook dat als ik zeg dat ik er geen vragen over heb, dat er dan wel altijd nog na wordt gezegd; “u weet dat u hem niet langer dan een week mag gebruiken hè!” Ik zeg meestal; “ja weet ik hoor”. Maar deze keer dacht ik ik ga er toch wat van zeggen. Dus ik zei tegen haar dat ik haar al had verteld dat ik geen vragen had. Waarna ze ontzettend onbeleefd reageerde met dan koopt u de neusspray toch lekker voortaan ergens anders! En het product werd nadat ik gepind had zo naar me toe geschoven en er werd vermakelijk om gelachen tussen de twee collega’s. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld.

Ik zou het fijn vinden als er nadat ik de vraag beantwoord met ik heb geen vragen meer. Niet moedwillig toch nog van alles belerend wordt verteld.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny Feld