Klacht: uitkijken met betalen bij Bravofly. Eerst twee maal scrollen en de echte prijs controleren

op 15 september 2016 over Bravofly in de categorie Online Reisbureaus

Willem van der Linden

Ik ben voornemens om volgend jaar, van 5 tot en met 29 mei naar mijn zoon in Brussel te vliegen voor mijn jaarlijks familie bezoek.

Ben nu enige tijd bezig en met Aeroflot vlieg ik voor 594 € (Supersaver), 613 € (TripAir) en voor 615 € (BudgetAir).

Gisteravond, woensdag 15 september was ik even aan het zoeken en kwam Bravofly tegen. Heb mijn reis data ingetikt en tot mijn verbazing een prijs van onder de 500 €, slechts 490 €.

De moeite genomen om te gaan boeken en keurig alle gegevens ingetikt. Daarbij moet ik gezien de lengte van uw pagina gaan scrollen. Op het laatst komt men dan bij het deel betalen en ik heb toen Euromastercard ingetikt. Daarna moet ik dus mijn kaart nummer en verdere gegevens intikken. Maar ik ben wel 74 jaar maar gepokt en gemazeld zoals men pleegt te zeggen. Dus nog even verder naar beneden gescrold en tot mijn niet geringe verbazing was de prijs van 490 € opeens 795 € geworden. Terug naar boven en zowaar, waar ik was begonnen dus 490 € was ook hier veranderd in een belachelijke prijs van 795 €. Als ik direct bij Aeroflot boek betaal ik bijna 200 € minder. En nu opeens weer een Bravofly prijs van 625,93?

Verder geen commentaar, ik voel me op zijn minst bedrogen al ben ik wel zo wijs geweest om een double check te doen voor ik de knop betalen in heb gedrukt.

En nu. Voor mij simpel. Ik ga de “boer” op met dit gegeven. Bijvoorbeeld, deze middag zal ik Thailand blog wat door honderd duizenden wordt gelezen, In Nederland, België en in Thailand gewoon klaar en duidelijk dit voorval melden. Natuurlijk gaan daar veel reacties op komen. Vervolgens is er Facebook en andere sociale media die ik zeker zal inschakelen.

Let wel, ik beschuldig niemand, ik ga letterlijk en duidelijk melding maken van wat zich heeft afgespeeld. Ik kan mij voorstellen dat ouderen die niet de vitaliteit hebben die ik heb hier de boot mee ingaan.

Op uw site staat de mogelijkheid van een waardering cijfer. Ik ga daar een simpele 1 aangegeven want dit is nu precies waar men de mensen voor waarschuwt en ik was er bijna ingetrapt.

Verder wens ik u daar een prettige donderdag toe en blijf genieten met dat mooie weer. En succes met de verkoop van vliegtickets,

Willem van der Linden, Thailand.

Wat moet ik daar nu op antwoorden. Ga zeker nooit meer zaken doen met Bravofly.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bravofly

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bravofly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door windmillw