Klacht: Uitkering van geld duurt lang!Telkens andere smoes

op 12 juli 2016 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Onze droger ging kapot na 4 jaar. Maar gelukkig extra verzekert voor 5 jaar bij actua. Netjes gebeld en medewerker gaf aan dat de reparatie kosten niet boven de €199,- mocht uitkomen. Indien dit wel zo was, dan kregen we €199,- (+ voorrijkosten monteur) uitgekeerd voor nieuwe aanschaf. Monteur kwam en gaf hogere reperatie kosten aan. Wederom gebeld en medewerker gaf aan dat de begroting (van de kosten) monteur opgestuurd moest worden en dan uitgekeerd zou worden. Gedaan, maar geen geld. Weer gebeld, nu moest er een afstandsverklaring van de oude droger opgestuurd worden. Hadden we niet, maar wel de bon van de nieuwe droger. Dan moesten we die opsturen, gedaan. Maar nog steeds geen geld. Vandaag er maar weer achteraan gebeld en \”we zullen het in behandeling nemen\”. Pffff, dit duurt nu al 6 weken. Schandalig!!!!

Als het totale bedrag nu eindelijk uitgekeerd wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Actua Verzekeringen

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Actua Verzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Actua Verzekeringen

8 maanden geleden - Pas als wij de aankoopnota van uw nieuwe droger hebben ontvangen, kan het dossier verder afgehandeld worden.

Reactie van de melder van de klacht susan Schorfhaar

8 maanden geleden - De aankoopnota is vorige week maandag al aan jullie verstuurd!

Bericht van Actua Verzekeringen

7 maanden geleden - Na ontvangst van de aankoopnota zijn wij tot uitbetaling overgegaan. Schade is afgehandeld.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actua Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actua Verzekeringen

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:38 geantwoord

Geachte mevrouw Schorfhaar,

Naar onze mening is de schade nu afgehandeld. Nadat er contact is geweest met Kelly Kooymans van onze schade-afdeling en zij in het bezit werd gesteld van de aankoopnota van de nieuwe droger, hebben wij het schadebedrag uitbetaald. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Actua Assurantiën B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door susan Schorfhaar