Klacht: uitkering levensverzekering

op 22 december 2015 over SNS Bank in de categorie Banken

Op 1 december 2015 liep mijn levensverzekering bij SNS af. In een schrijven van SNS wordt aangegeven dat zij het vrijgekomen bedrag binnen 10 werkdagen trachten over te maken. Inmiddels contact gehad met SNS en zij geven aan dat er met een doorlooptijd gerekend moet worden. Geen idee waarom. Ik vind het een vervelende zaak en heb tot op heden 22-12-2015 heb ik niets gehoord afgezien.

Als SNS zich houdt om binnen de aangegeven tijd die zij doorgeven het geld over te maken.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van SNS Bank

7 maanden geleden - Beste Johanna, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door hannekevandergoot