Klacht: Uitje naar keuze

op 18 juli 2016 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor 4 personen een dagje uit naar keuze gekregen, ik volg het stappenplan maar dan blijkt mijn cadeaucode niet goed, iedere keer opnieuw beginnen en ik zie ook niet waar ik naar toe kan. Ja dan moet ik maar bellen, 50 cent per minuut. Ik baal er van en heb spijt dat ik een lot heb genomen.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon kan uitkiezen waar ik heen wil en wanneer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.C.van Hulzen