Klacht: Uitgestelde levering

op 30 mei 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Zondagmiddag op website drie uur i phone 5s besteld. Voor vijf uur besteld volgende dag in huis zoals gemeld op website. Komt mooi uit wand typhone hanteerde grote voorraad om teleurstellingen re voorkomen, en gelukkig nog op voorraad op website! Maandagmorgen per mail bericht gekregen dat bestelling wanschijnlijk eind van de week geleverd gaat worden. Onacceptabel, dus klachtenmail geschreven. Bericht terug gekregen dat ik binnen twee drie dagen bericht krijg op klacht. Ook geen oplossing natuurlijk als ik binnen 24 uur zoals beloofd telefoon wil hebben. Aan de bel dan maar, netjes te woord gestaan, maar mag allemaal niet baten. Geld terug krijgen is 10 dagen wachten totdat het terug gestort wordt. Ook geen optie natuurlijk, wil gewoon de telefoon zoals beloofd binnen de 24 uur zoals op website staat. Bedrijf doet geen tegemoetkoming, of snelle levering zoals dit gemeld word op website. Ook nu nog steeds staat te lezen op site levering voor 17.00 volgende dag in huis, en voorradig. SL met al een bedrijf waar ik nooit meer zaken mee ga doen! Typhone kan haar eigen beloftes op website niet na komen!!!

Belofte waar maken zoals op website beschreven. Voor 17.00 besteld volgende dag in huis, en eerlijk aangeven als product niet voorradig is zodat klant zelf keuze kan maken om elders te bestellen, of te wachten. En als laatste geld teruggeven binnen 24 uur zodat klant ook verder kan shoppen. 10 dagen wachten op je eigen geld is niet van deze tijd.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edwinisboos