Klacht: Uitgestelde leverdatum

op 13 mei 2020 over Rofra Home in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer teurgesteld hoe rofra home te werk gaat. in januari een bank besteld konden ze in week 6leveren duidelijk aangegeven eind april pas te leveren aangezien we niet eerderde sleutel van ons nieuwe huis hadden.
achteraf konden ze ook niet leveren in week 6 want er was een fout in het systeem met de voorraad.
Het zou eind mei worden. daarna eind juni ivm corona en nu al eind juli. En nu is het maar de vraag of ze eind juli waar kunnen maken.
Zoveel op en neer gemaild en gebeld maar je word er niets wijzer van ze hebben er gewoon lak.aan je krijgt elke x het zelfde verhaaltje te horen.
En dan ook nog een flinkr aanbetaling gedaan echt te triest voor woorden.
Wij bestellen hier nooit maar dan ook nooit meer.
en ik zou iedereen aanraden verder te gaan kijken dan deze winkel want ze zijn het niet waard de manier waarop hun te werk gaan kan echt niet.
leugenaars loze beloftes komen niets na.

Gewenste Oplossing:

Als ze onderhand me bank geleverd hebben en niet elke x uitstellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JaimyKanters