Klacht: uitgestelde betaling

op 30 april 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb diverse betalingen op uitgesteld staan ivm een storing bij Paypal , ondanks toereikend saldo op de bank en ook saldo op de paypalaccount en nog nooit betalingsproblemen gehad te hebben . Ik begrijp dat er problemen kunnen voorkomen , maar de stilzwijgende afscherming van de problemen is een groot probleem . Er moet snel een oplossing komen en een bericht naar alle kopers en verkopers met enige uitleg en een vraag voor begrip .
Nu krijg ik al te maken met verkopers die ivm het uitblijven van de betaling mijn credietwaardigheid en mijn betrouwbaarheid als koper , terwijl ik een 100 % tevredenheid heb .

Paypal moet eindelijk de storing oplossen en in ieder geval alle verkopende partijen en kopende partijen informeren wat er aan de hand is en een stand van zaken duidelijk maken

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hvdw77@hotmail.com