Klacht: uitgedroogde mascara

op 16 augustus 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

beste L’Oréal,

Maandag 15-08-2016 heb ik van jullie merk een mascara gekocht. Namelijk de: L’Oréal Paris volume million lashes – black . Het leek mij een erg goede mascara , maar toen ik hem open maakte en wilden aanbrengen op mijn wimpers kwam ik er tot grote verbazing achter dat die was uitgedroogd! Aangezien ik geen groot budget heb was dit voor mij een behoorlijke uitgaven voor een mascara! Ik ben ik zeer teleur gesteld in dit product.

met vriendelijke groet,

Chinouk de Mare

Ik zou tevreden zijn als jullie mij kunnen laten zien dat dit product wel goed is. Daarom zou ik het erg op prijs stellen als jullie mij een gratis nieuwe mascara willen opsturen (natuurlijk wel dezelfde) om het tegen deel te bewijzen van jullie product.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:34 geantwoord

Beste Chinouk,

Dankjewel voor je bericht over de Volume Million Lashes mascara van L´Oréal Paris. Wij vinden het fijn dat je onze producten gebruikt.

Wat vervelend om te lezen dat het product niet in orde is. Wij besteden veel zorg aan de ontwikkeling en fabricage van onze producten en hun verpakkingen. Het is dan jammer, dat ondanks zorgvuldige controle, het product toch een productiefout bevat.

Wij willen het product graag voor je omruilen. Hiervoor hebben wij het productienummer (begint met 2 cijfers en daarna een letter bijv. 54K…) en een foto van het betreffende product nodig. Je kan dit sturen naar informatiecentrum@loreal.com, onder vermelding van je volledige adresgegevens. Wij sturen je dan zo spoedig mogelijk een nieuwe mascara.

Dankjewel dat je ons je bevindingen doorgeeft en wij zien graag je reactie tegemoet.

Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via (telefoonnummer 023-54 99 500), tussen 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30 uur. Wij helpen je graag.

Wij wensen je een fijne dag!

L'Oréal Paris

Alle klachten die gemeld zijn door Chinouk de Mare