Klacht: uitgecheckt gemist

op 18 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hoewel het zichtbaar is dat ik ben ingecheck op station Maastricht Noord ben ik vergeten uit te checken op station Heerlen. De rit staat inmiddels vermeld op uitgecheckgemist.nl. Maar als ik station Maastricht Noord en Heerlen invul op die site om geld terug te krijgen, krijg ik de volgende melding: Er kan helaas geen prijs worden opgehaald op basis van de ingevulde stations. Erg vreemd daar het systeem beide stations herkent en ik zelf de prijs van de rit kan achterhalen. Het gaat maar om ca. € 5 a 6, maar betekent dat fluiten naar je geld??

Als ik mijn geld terug heb

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juni 2017 om 22:45 geantwoord

Beste Ahummmmmmm,

Oeps! Kan gebeuren dat je bent vergeten uit te checken. Goed dat je de rit al via uitcheckgemist.nl hebt opgezocht. Gek dat je de melding krijgt dat er geen prijs kan worden opgehaald. Ik wil je adviseren om via het contactformulier op de website een restitutieverzoek in te dienen: https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/contact-opnemen.htm. Geef daarbij wel even aan dat je het al via uitcheckgemist.nl hebt geprobeerd. Wat je ook kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart. Omdat zij de website van uitcheckgemist.nl beheren. Wellicht kunnen zij jou helpen waarom er geen prijs kan worden opgehaald.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ahummmmmmm