Klacht: uitgebreid boodschappen doen

op 03 juli 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Toen ik gisteren in het Filiaal Leiderdorp Winkelhof mijn laatste paar boodschappen wilde gaan doen, nadat ik bij de Digros de eerste boodschappen had gedaan, maakte de kassiere mij erop attent dat ik niet met boodschappen van een andere winkel de AH in mocht. Toen ik vroeg waar ik dat had kunnen vinden zei ze me dat dat nergens stond.
Omdat ik wist dat ik nog naar de AH moest had ik bij de Digros een bonnetje gevraagd, zodat ik mijn eerdere aankopen kon verantwoorden.
Het is voor mij (en met mij vele anderen) reuze onhandig om boodschappen in de ene winkel te doen, dan de boodschappen thuis te brengen en terug naar de AH te gaan om daar de volgende boodschappen te gaan doen. Ik ben namelijk met twee kinderen van 0 en 3 jaar op pad en moet dus efficient met mijn tijd omgaan.
Ik begrijp dat de AH graag wil dat ik al mijn boodschappen bij hen doe, maar om dat nu op deze manier af te dwingen?

Graag zou ik uitleg willen waarom een kassabon van de eerste winkel niet volstaat om in een volgende winkel boodschappen te doen. De uitleg die de kassiere gaf dat dat in de andere winkel ook niet mag is natuurlijk niet voldoende.

Alle klachten die gemeld zijn door Muijsenberg