Klacht: Uitermate onvriendelijk

op 12 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geach

Beste Arriva,

Mijn zusje en ik wilde maandag 12 februari de bus om 19:16 ( bus 326) pakken. Een uur daarvoor hadden we voor thuis bij happy italy een pizza gehaald ( goed verpakt). Mevrouw ( buschauffer) weigerde ons meteen al bij binnenkomst met een ontzettend brutale toon. Ze gaf aan dat ik de pizza weg moest gooien! De pizza gaf niet eens geur af aangezien het al koud was. Maar mevrouw weigerde ons in te laten stappen. Ik heb haar duidelijk op een nette manier verteld dat de pizza is bedoeld voor thuis en we het niet in de bus eten. Maar mevrouw deed alsof we achterlijk waren en vertelde ons dat we voortaan maar pizza moesten bestellen en zij dat er zoiets bestaat als een pizzakoerier. Wij hebben allebei geen rijbewijs, betekent dat dus dat wij nooit ( verpakt voedsel) mee mogen nemen om thuis op te eten? Vervolgens reed ze weg en hebben we 20 minuten in de kou staan wachten op de volgende bus. Deze buschauffeur heeft nergens een probleem van gemaakt, wat uiteraard ook nergens voor nodig was.

Met vriendelijke groet

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 februari 2018 om 20:47 geantwoord

Beste Ghizlan,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie over de chauffeur van lijn 326 hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Zoë
Webcareteam Arriva Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Ghiz as