Klacht: uiterlijke bezorgdatum

op 21 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Geen eerdere aanvaringen gehad met Studystore en ben over het algemeen tevreden. Maar op de site en in de mail wordt melding gemaakt over wanneer het boek ‘uiterlijk wordt bezorgd’. Dit was in mijn geval vandaag, 21 september, maar er wordt doodleuk een mailtje gestuurd dat die uiterlijke bezorgdatum nog even is opgeschoven naar de uiterlijke bezorgdatum van 23 september.

Ik zou tevreden zijn als het woordje ''uiterlijk'' weg wordt gehaald. Dus de bezorgdatum noemen, maar niet dat dat uiterlijk is, want dat is dus gewoon niet zo. Verder wil ik graag het boek nu de 23e ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 22 september 2016 om 15:44 geantwoord

Heeft op 25 september 2016 om 20:38 geantwoord

Bedankt voor de reactie en het boek is inderdaad binnen gekomen. De klacht ging me meer om dat het nergens op slaat dat er een ''uiterlijke bezorgdatum'' wordt genoemd, als die vervolgens veranderd wordt naar een later tijdstip. Het lijkt me dan dus ook goed als jullie het woordje 'uiterlijk' weghalen bij jullie correspondentie naar de klant. Of je laat het staan en zorgt ervoor dat het ook écht de uiterlijke bezorgdatum wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door rozemarijnwv