Klacht: Uiterlijke bezorgdatum wordt niet gehaald en geen reactie

op 07 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Donderdagochtend 1 september 3 boeken besteld via de studievereniging bij Studystore: in de bestelling staat vermeld dat 2 boeken uiterlijk 3-9 zouden worden geleverd en een boek had géén bezorgdatum. Nu is er een week overheen gegaan zonder dat ik als klant geïnformeerd ben over de staat van mijn bestelling, hetgeen ik erg vervelend vind en hetgeen vorige week door mij al betaald was. Ik had juist mijn boeken besteld voordat het studiejaar begon en nu moet ik het dus zonder boeken stellen, maar nog erger, zonder informatie over de status van de levering. Ik heb de klantenservice twee keer gebeld en kreeg geen gehoor ook al wachtte ik meer dan twintig minuten tot iemand de telefoon zou opnemen. Als klant wil ik gewoon weten wanneer ik dan wél de boeken kan ontvangen, dus ik heb een Track en Trace code nodig om mijn boeken niet mis te lopen doordat ik niet thuis zou zijn. Omdat Studystore zelf niet te bereiken is – klantenservice neemt niet op – verwacht ik dat zij mij dan wél proberen te bereiken om mij te informeren, hetzij per mail, hetzij telefonisch. Slechte service.

Dat ik geïnformeerd word over de status van mijn bestelling, een Track & Trace Code van PostNL ontvang zodat ik de bestelling thuis daadwerkelijk kan aannemen en excuses. Als het nog langer gaat duren dan kan dit mijn studievoortgang schaden en dan eis ik vergoeding voor deze schade; immers de boeken zouden op 3 september al bezorgd worden en aan die belofte heeft Studystore niet voldaan. Ik eis een snelle levering en informatie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 11 september 2016 om 12:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door S. v. H.