Klacht: uitchecken verkeerde poortje (?)

op 11 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Met de NS van Barendrecht naar station Rotterdam Blaak. Aldaar de trap op kwamen we op het perron van de metro en vandaar naar de uitgang. Daar uitgecheckt. Later bleek ons saldo geheel verdwenen: twintig euro bij twee mensen waren afgeschreven.
Ik lees nu op de site van NS dat uitchecken bij een andere vervoerder mogelijk consequenties kan hebben, maar waarom staan er dan geen poortjes bij de trap?

als ik restitutie krijg van het volledige bedrag minus de reiskosten. Ik krijg nu maar 10 euro. Er staat \\\"vergeten uit te checken\\\" Dat zijn wij niet vergeten, maar uitgecheckt bij een andere vervoerder (uitgang RET-Metro)

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 oktober 2016 om 08:24 geantwoord